Kalm blijven en aan je content blijven bouwen

Martin Vesseur sep 10, 2025 Lees

Met het boek 'They ask you answer' lanceerde Marcus Sheridan een nieuwe kijk op je website: gewoon eerlijk en volledig alle vragen van potentiële klanten beantwoorden. Word de grote expert op je vakgebied, dat betaalt zich uit. Recensie door copywriter Martin Vesseur.

Kan ik met A.I. net zo goed schrijven als de copywriter?

Martin Vesseur sep 4, 2025 Lees

Zelf je commerciële copy schrijven met A.I. of de copywriter inschakelen — waarop baseer je je keuze? In dit artikel beschrijft copywriter Martin Vesseur je opties. En dat zijn er nogal wat, wat juist dankzij A.I. is er veel mogelijk en als je er niet uitkomt vraag je gewoon om advies.

Mijn ervaring met Robinotof: soepele bedrijfsfotografie, wel zo prettig

Martin Vesseur jul 16, 2025 Lees

Een fotograaf aanbevelen is een vak op zich. Ik beperk me daarom tot fotografen met wie ik zelf goede ervaringen heb. Dit zijn de redenen.

Met Census denken over A.I.-ontwikkelingen

Martin Vesseur jul 9, 2025 Lees

Wat is mooier dan bijpraten over online en A.I. met de echte technische liefhebbers? Internetbureau Census in Barneveld dus.

Tekstschrijvers Jeroen Fidder en Martin Vesseur werken samen

Martin Vesseur mei 26, 2025 Lees

Fotograaf Marijn Fidder hielp ons aan nieuwe foto's om onze samenwerking in beeld te brengen. Wat een topfoto's zijn het geworden! Twee tekstschrijvers — Jeroen Fidder van Zegtekst en Martin Vesseur van Vibes voor je merk — samen en solo op de foto.

Tekstschrijver landelijk én in de regio

Martin Vesseur mei 23, 2025 Lees

Tekstschrijver Martin Vesseur helpt je met commerciële teksten waar je ook gevestigd bent. En zitten we in dezelfde regio, dan maakt dat een kop koffie natuurlijk extra aantrekkelijk.

Let op wat je waar post

Martin Vesseur apr 25, 2025 Lees

Naarmate zoekmachines en A.I. slimmer worden, wordt het belangrijker om content niet te kopiëren van je site naar Linkedin en andere platformen. Blijf origineel.

Verbeter de impact van je tekst door herhaling

Martin Vesseur dec 22, 2023 Lees

Maak gebruik van de kracht van herhaling. Hoe goed je communicatie ook is (je teksten, je beelden, je campagnes), het is de kunst om je publiek consequent DEZELFDE boodschap onder ogen te brengen zonder ze te vervelen. Je mag hooguit jezelf vervelen maar niet je doelgroep.