‘Retail in oorlog’ van Ger Boersma is de wake-upcall voor merk, producent en retailer
Het wordt al ‘de grootste revolutie ooit’ genoemd: de retailrevolutie
Met zijn kennis van verleden, heden en toekomst van de retail kon Ger Boersma uiteindelijk maar één ding doen: het boek Retail in oorlog schrijven. Samen met Vibes Publishing heeft hij het plan uitgevoerd. Met 392 pagina’s slaagt Boersma glansrijk in zijn missie: dé wake-upcall schrijven voor producent, merk en retailer.
In Nederland kijken we op van de val van V&D, in de wereld daarbuiten is men vaak al een flink aantal stappen verder. Wie zich grondig wil inlezen, wil begrijpen waar we staan én wil weten hoe je vanuit zakelijk (en specifiek logistiek) standpunt moet aankijken tegen retail nu en in pakweg 2020, kan niet om Retail in oorlog heen. Bij Vibes Publishing zijn we dan ook bijzonder trots op deze unieke prestatie van Ger Boersma en op het eindresultaat, een fors managementboek dat afrekent met vooroordelen en gebrek aan kennis.
Waar vind je het boek en hoe?
Retail in oorlog is een uitgave van Vibes Publishing en is verkrijgbaar als paperback (ISBN 978-94-91908-41-5), Apple iBook (ISBN 978-94-91908-42-2), ebook bij o.a. Kobo (978-94-91908-42-2) en Kindle ebook (978-94-91908-43-9) bij Boekenbestellen.nl, Managementboek, Bol.com, Bruna, Ako, Kobo, ECI, Apple iBooks, Amazon en 2.600 boekhandels. Je vindt alle links naar de winkels én meer informatie over het boek op Retail in oorlog.