Vibes voor je merk
  • Drijfveren
  • Diensten
  • Klanten
  • Results
  • “…”
  • Blog
  • Publishing
  • Contact

RESULTATEN VAN ONS WERK

Dat het werk dat wat we maken effectief is, blijkt ook uit onze in het verleden behaalde effectiviteitsprijzen. Daarnaast spannen we ons in om de nieuwste wetenschappelijke en creatieve inzichten voor onze opdrachtgevers te kunnen blijven toepassen.
We hebben zeer fraaie resultaten behaald voor onze klanten. Omwille van privacy en concurrentiegevoeligheid zetten we de cases niet op de website. In een gesprek kunnen we de cases wel beschrijven.

Prijs – Opdrachtgever – Campagne

Freddie Award (USA) – Best Program – KLM ‘Flying Dutchman programma’
SIRE’s Duidelijke Taal – Novib – Al het werk
DM Productie – Telfort DM Productie – Reaal
Esprix (Zilver) – Aegon – ‘De wil van Dave Deutsch’
Esprix (Nominatie) – Cazebonne – ‘Amuse De Cazebonne’
Esprix (Nominatie) – TPG Post – ‘Introductie nieuwe naam’
Esprix (Zilver) – Cazebonne – ‘Relatieonderhoud’
Esprix (Zilver) -Freeler – ‘Introductie’
Esprix (Zilver) – Telfort – ‘Pak&Bel’
Esprix (Zilver)- Novib – ‘Mijnen’
Esprix (Zilver) – Telfort – ‘Introductie’
Esprix (Zilver) – Novib – ‘Relatiebehoud’
Esprix (Goud) – Cazebonne – ‘Introductie’
Esprix (Goud) – Reaal – ‘Zonnerekening’
ADCN Lamp (Nominatie) – Cazebonne – ‘Introductie’
ADCN Lamp (Nominatie) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Effie (Zilver) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Gouden Brief (Brons) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Gouden Brief (Brons) – Novib – ‘Hier kun je prima werken’
Gouden Brief (Zilver) – Kruiszorg – ‘Wij hebben er schoon genoeg van’
Gouden Brief (Goud) – Novib – ‘Het goede nieuws’

OVER DE EFFIE

De Effie is het bewijs dat reclame werkt. Het is de prijs die sinds 1984 jaarlijks wordt uitgereikt aan campagnes die meetbare, baanbrekende resultaten hebben geboekt. De Effie is een initiatief van de VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus, en wordt in samenwerking met de BVA, Bond van Adverteerders, georganiseerd.

OVER DE ESPRIX

Strategie, creativiteit en effectiviteit. Dat zijn de drie pijlers van de Esprix: de vakprijs voor Direct Marketing en Sales Promotion. Deze prijs dient als kwalitatieve stimulans voor deze twee vakgebieden. De Esprix wordt georganiseerd door de Stichting Esprix, geleid door een onafhankelijk vakbestuur.

OVER DE GOUDEN BRIEF

De Gouden Brief was een van de voorlopers van de Esprix en in hoofdlijnen gebaseerd op dezelfde criteria.

OVER DE LAMP

De Art Directors Club Nederland (ADCN) reikt elk jaar Lampen uit voor het meest creatieve werk.

 

Aanbevelingen

  • Teksten die verkópen. Dat wil iedereen, dus ik ook. Na wat wikken en wegen overwogen om eens met Martin te gaan zitten voor een goede punchline, slogan, quote… In ieder geval iets passends en omvattend om het verhaal van mijn bedrijf Fitgeheim aan op te hangen.

    Ik wist niet precies wat ik kon verwachten maar je […]

    Testimonials
    - Collin Oosthof, eigenaar Fitgeheim

  • ‘Prettig samenwerken met Vibes, ze zijn krachtig in het vertalen van een ingewikkelde boodschap naar een doeltreffende strategie en begrijpelijke communicatie.’

    Testimonials
    - Marije Boogaard, Manager Werving & Behoud Spotta (PostNL)

  • ‘Vibes: pit, power en positie voor je merk.’

    Testimonials
    - Jeanine Geijtenbeek, eigenaar coachingspraktijk

  • ‘Wat inspirerend om met Vibes te werken: ze begrijpen waar je voor staat en vertalen dit in gouden woorden. Dank!’

    Testimonials
    - Annemiek Neefjes, directeur De Schoolschrijver

  • ‘Harriet is a die-hard brand professional, professional, precise and dedicated. Apart from that she is a true pleasure to work with, in times of tight deadlines she keeps calm and brings in a good sense of humor!’

    Testimonials
    - Jolanda Grandiek, Interim Marketing Manager at Oilily

  • ‘Vibes voor je merk are a superb sparring partner. They help us sharpen our ideas and clarify our goals. Solid, reliable and there when you need them. And their copy strikes home.’

    Testimonials
    - Dave Thomas, NST Science

  • ‘Gooi dat full service bureau eruit en ga met Vibes in zee; leuker, beter en goedkoper.’

    Testimonials
    - Rob Dortmundt, Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie

  • ‘Martin Vesseur. Both an artist and a dedicated professional copywriter. His ideas are exciting. His words are spot on. He charms through his commitment and excitement for ideas that work. It’s a great reassurance to have Martin in the rolodex for whenever urgent extra creative leadership is required.’

    Testimonials
    - Tom de Bruijne, Sue Amsterdam

Copyright Vibes voor je merk 2022

Design by Vibes voor je merk

  • Nederlands
  • English