RESULTATEN VAN ONS WERK
Dat het werk dat wat we maken effectief is, blijkt ook uit onze in het verleden behaalde effectiviteitsprijzen. Daarnaast spannen we ons in om de nieuwste wetenschappelijke en creatieve inzichten voor onze opdrachtgevers te kunnen blijven toepassen.
We hebben zeer fraaie resultaten behaald voor onze klanten. Omwille van privacy en concurrentiegevoeligheid zetten we de cases niet op de website. In een gesprek kunnen we de cases wel beschrijven.
Prijs – Opdrachtgever – Campagne
Freddie Award (USA) – Best Program – KLM ‘Flying Dutchman programma’
SIRE’s Duidelijke Taal – Novib – Al het werk
DM Productie – Telfort DM Productie – Reaal
Esprix (Zilver) – Aegon – ‘De wil van Dave Deutsch’
Esprix (Nominatie) – Cazebonne – ‘Amuse De Cazebonne’
Esprix (Nominatie) – TPG Post – ‘Introductie nieuwe naam’
Esprix (Zilver) – Cazebonne – ‘Relatieonderhoud’
Esprix (Zilver) -Freeler – ‘Introductie’
Esprix (Zilver) – Telfort – ‘Pak&Bel’
Esprix (Zilver)- Novib – ‘Mijnen’
Esprix (Zilver) – Telfort – ‘Introductie’
Esprix (Zilver) – Novib – ‘Relatiebehoud’
Esprix (Goud) – Cazebonne – ‘Introductie’
Esprix (Goud) – Reaal – ‘Zonnerekening’
ADCN Lamp (Nominatie) – Cazebonne – ‘Introductie’
ADCN Lamp (Nominatie) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Effie (Zilver) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Gouden Brief (Brons) – Novib – ‘De Novib Methode werkt’
Gouden Brief (Brons) – Novib – ‘Hier kun je prima werken’
Gouden Brief (Zilver) – Kruiszorg – ‘Wij hebben er schoon genoeg van’
Gouden Brief (Goud) – Novib – ‘Het goede nieuws’
OVER DE EFFIE
De Effie is het bewijs dat reclame werkt. Het is de prijs die sinds 1984 jaarlijks wordt uitgereikt aan campagnes die meetbare, baanbrekende resultaten hebben geboekt. De Effie is een initiatief van de VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus, en wordt in samenwerking met de BVA, Bond van Adverteerders, georganiseerd.
OVER DE ESPRIX
Strategie, creativiteit en effectiviteit. Dat zijn de drie pijlers van de Esprix: de vakprijs voor Direct Marketing en Sales Promotion. Deze prijs dient als kwalitatieve stimulans voor deze twee vakgebieden. De Esprix wordt georganiseerd door de Stichting Esprix, geleid door een onafhankelijk vakbestuur.
OVER DE GOUDEN BRIEF
De Gouden Brief was een van de voorlopers van de Esprix en in hoofdlijnen gebaseerd op dezelfde criteria.
OVER DE LAMP
De Art Directors Club Nederland (ADCN) reikt elk jaar Lampen uit voor het meest creatieve werk.