ONZE DRIJFVEREN
De samenleving is in transitie: het publiek bepaalt meer en meer of u uw reputatie verdient, en hoe die eruit ziet. Niet meegaan in de verandering is geen optie meer. Nu is het niet altijd makkelijk om zelf de te nemen stappen te zien en te zetten en uw mensen uit te dagen en te motiveren daarin mee te gaan. Daar helpen we u graag bij. We helpen bedrijven bij het creëren van een communicatieve organisatie die reputatiekansen weet te benutten en reputatierisico’s weet te vermijden. We versterken de verbinding met de interne organisatie en externe doelgroepen.
Doordat we wetenschap, communicatie en techniek combineren, behalen we zeer fraaie resultaten. We zijn een bureau nieuwe stijl: een harde kern en een flexibele schil met betrouwbare mensen uit diverse disciplines: branding, marketing, onderzoek, data, (overtuigings)psychologie, wetenschap, PR, designers etc. Wat ook betekent dat als u blij bent met bestaande leveranciers, wij graag met hen samenwerken.
HARRIËT ONDERSTAL
Marketing & communicatie specialist. Studeerde Taalbeheersing en Communicatiewetenschap. Werkte als account director bij reclamebureaus als HCM, TBWA en Publicis. Opvallendste project: Europese ECB-campagne voor de invoering van de euro. Richtte in 1998 Vibes op.
T Harriët: nul zes twee één twee drie 6990

MARTIN VESSEUR
Conceptmaker, copywriter, storyteller, (ethisch) influencer en auteur/uitgever. Was jaren creative director en partner bij TBWA/Direct Company. Stond op de eerste plaats in de ranking van beste Direct Marketing creatieven. Gespecialiseerd in directe communicatie.
T Martin: nul zes vijf nul zes twee zes 000
