Drijfveren

Drijfveren

De samenleving is in transitie: het publiek bepaalt meer en meer of u uw reputatie verdient, en hoe die eruit ziet. Niet meegaan in de transitie is geen optie meer. Nu is het niet altijd makkelijk om zelf de stappen naar transitie te zien en te zetten en uw mensen uit te dagen en te motiveren daarin mee te gaan. Daar helpen we u graag bij.

 
We helpen bedrijven bij het creëren van een communicatieve organisatie die reputatiekansen weet te benutten en reputatierisico’s weet te vermijden. We versterken de verbinding met de interne organisatie en externe doelgroepen.

Manier van werken

Doordat we wetenschap, communicatie en techniek combineren, behalen we zeer fraaie resultaten. We zijn een bureau nieuwe stijl: een harde kern en een flexibele schil met betrouwbare mensen uit diverse disciplines: marketing, onderzoek, PR, studio’s etc. Wat ook betekent dat als u blij bent met bestaande leveranciers, wij daar graag mee samenwerken.

H. Onderstal Vibes 2014 2

drs. Harriët Onderstal

Strategy & Account Director. Communicatie-specialist. Studeerde Taalbeheersing en Communicatiewetenschap. Werkte als account director bij reclamebureaus als HCM, TBWA en Publicis. Opvallendste project: Europese ECB-campagne voor de invoering van de euro. Richtte in 1998 Vibes op. 0621236990

M.H. Vesseur Vibes 2014 2

Martin Vesseur

Creative Director. Was jaren creative director en partner bij TBWA/Direct Company. Bereikte de eerste plaats in de ranking van dm-creatieven. Conceptmaker, copywriter, storyteller en (ethisch) influencer. 0650626000

Quote pictures2.001