Over Vibes

Onze visie

Onze visie is een wereld waarin bedrijven met hun klanten lange termijn relaties aangaan, zonder de korte termijn uit het oog te verliezen. Precies zo werken wij zelf óók aan relaties met onze opdrachtgevers, die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en respect.
Genoeg om over te ‘sparren’ met onze opdachtgevers, genoeg om van elkaar te leren en in te adviseren. Doordat we wetenschap, impact, techniek en ervaring combineren, behalen we zeer mooie resultaten voor onze klanten. We zijn dan ook geen standaard communicatiebureau.

Onze missie

We helpen bedrijven en organisaties hun producten en communicatie transparanter en relevanter voor klanten te maken. Daarmee zijn we in de markt voor iedereen die de geloofwaardigheid van haar of zijn merk serieus neemt.
Niet zelden ontstaat binnen bedrijven en organisaties een soort blindheid voor hoe je klanten eigenlijk goed en relatief eenvoudig kunt behouden of voor je kunt winnen. Daarom kijken we als adviseur graag mee. Vervolgens kunnen we met elkaar werken aan het behouden van klanten en het overtuigen van nieuwe.

Onze manier van werken

We werken vooral met elkaar. Wij geven de voorkeur aan degelijk speurwerk naar wat er voorhanden is aan kennis in de organisatie. Daar zit vaak veel ongebruikte informatie. Die kennis verwoorden we vervolgens kraakhelder. Daarbij maken we ook gebruik van wetenschappelijk beproefde methoden die de (potentiële) klant tot de gewenste actie aanzetten.

Wie?
Martin Vesseur en Harriët Onderstal, partners in Vibes, werken samen met uiteenlopende partijen en mensen in vele disciplines. Altijd met de beste mensen/partijen. Samen geven wij de extra ‘vibe’ die nodig is om méér resultaat te boeken op lange termijn en betere relaties op te bouwen dan je op dit moment doet. Zonder die goede relatie met je klanten loop je behoorlijk wat mis.

drs. Harriët Onderstal

Communicatie-specialist. Studeerde Taalbeheersing en Communicatiewetenschap. Werkte als account director bij reclamebureaus als HCM, TBWA en Publicis. Opvallendste project: Europese ECB-campagne voor de invoering van de euro. Richtte in 1998 Vibes op.

T: Harriet 0621236990

Martin Vesseur

was jaren creative director en partner bij TBWA/Direct Company. Toen hij op 1 maart 2002 voor zichzelf begon, stond hij op de eerste plaats in de ranking van beste Direct Marketing creatieven. Martin is integer, professioneel, hands-on, houdt van klanten, van lange termijn relaties en van korte lijnen. Zijn expertise is die van conceptmaker, copywriter, storyteller en (ethisch) influencer.
T: Martin 0650626000