Drijfveren

Drijfveren

We lopen warm voor een wereld waarin klanten duidelijkheid krijgen van merken. We geloven dat alleen duidelijke merken overleven in deze tijd van verandering. Nu is het niet altijd eenvoudig om die duidelijkheid zelf te creëren — maar met elkaar lukt dat zeker. Pas als het kraakhelder is en stáát, kunt u gaan werven en bestaande klanten behouden door langdurige relaties aan te gaan.

Missie

We helpen bedrijven en organisaties hun merk, producten en communicatie duidelijker te laten zijn. We brengen mensen in beweging. Daarmee zijn we in de markt voor ieder merk dat goede relaties wil met zijn stakeholders.

Manier van werken

Doordat we wetenschap, communicatie en techniek combineren, behalen we mooie resultaten voor onze klanten. Om daarin flexibel te kunnen werken, zijn we een bureau nieuwe stijl: een netwerkorganisatie die werkt met betrouwbare mensen uit het vak, die marketing 3.0 hoog in het vaandel heeft en één leverancier kan zijn voor al uw diensten. Wat ook betekent dat als u blij bent met uw bestaande leveranciers, wij daar graag mee samenwerken. Ook werken we met de scrum methode indien gewenst.

H. Onderstal Vibes 2014 2

drs. Harriët Onderstal

Client Service Director. Communicatie-specialist. Studeerde Taalbeheersing en Communicatiewetenschap. Werkte als account director bij reclamebureaus als HCM, TBWA en Publicis. Opvallendste project: Europese ECB-campagne voor de invoering van de euro. Richtte in 1998 Vibes op.

T: Harriët 0621236990

M.H. Vesseur Vibes 2014 2

Martin Vesseur

Creative Director. Was jaren creative director en partner bij TBWA/Direct Company. Toen hij op 1 maart 2002 voor zichzelf begon, stond hij op de eerste plaats in de ranking van beste Direct Marketing creatieven. Martin is integer, professioneel, hands-on, houdt van klanten, van lange termijn relaties en van korte lijnen. Zijn expertise is die van conceptmaker, copywriter, storyteller en (ethisch) influencer.

T: Martin 0650626000