Drijfveren

Drijfveren

De samenleving is in transitie: het publiek bepaalt meer en meer of u uw reputatie verdient, en hoe die eruit ziet. Niet meegaan in de transitie is geen optie meer. Nu is het niet altijd makkelijk om zelf de stappen naar transitie te zien en te zetten en uw mensen uit te dagen en te motiveren daarin mee te gaan. Daar helpen we u graag bij.

 
We willen bedrijven helpen een GREAT COMPANY te worden. Een GREAT COMPANY is net zo eerlijk over slecht als over goed nieuws, en krijgt een positieve uitstraling door de meest fantastische klantenservice en dito producten te leveren in plaats van dure campagnes te zenden.

Manier van werken

Doordat we wetenschap, communicatie en techniek combineren, behalen we zeer fraaie resultaten. We zijn een bureau nieuwe stijl: een harde kern en een flexibele schil met betrouwbare mensen uit diverse disciplines: marketing, onderzoek, PR, studio’s etc. Wat ook betekent dat als u blij bent met bestaande leveranciers, wij daar graag mee samenwerken.

H. Onderstal Vibes 2014 2

drs. Harriët Onderstal

Strategy & Account Director. Communicatie-specialist. Studeerde Taalbeheersing en Communicatiewetenschap. Werkte als account director bij reclamebureaus als HCM, TBWA en Publicis. Opvallendste project: Europese ECB-campagne voor de invoering van de euro. Richtte in 1998 Vibes op. 0621236990

M.H. Vesseur Vibes 2014 2

Martin Vesseur

Creative Director. Was jaren creative director en partner bij TBWA/Direct Company. Toen hij op 1 maart 2002 voor zichzelf begon, stond hij op de eerste plaats in de ranking van beste Direct Marketing creatieven. Martin is integer, professioneel, hands-on, houdt van klanten, van lange termijn relaties en van korte lijnen. Zijn expertise is die van conceptmaker, copywriter, storyteller en (ethisch) influencer. 0650626000

Quote pictures2.001